Om te zorgen voor een goede handhaving van de organisatie, hebben wij
enkele huisregels zodat onze werkzaamheden goed verlopen.

 

Nieuw bij tandartspraktijk Walters!
Vanaf heden maken wij gebruik van de sms-functie.
Een dag voor uw afspraak krijgt u een herinnering per sms.
Let op, dit is een extra service, dit betekend dat u wel verantwoordelijk
blijft voor uw eigen afspraken!

Afspraken maken
U kunt alleen telefonisch of aan de balie afspraken maken.

Afspraken wijzigen/annuleren
Het kan altijd een keer gebeuren dat een afspraak niet door kan gaan.
Laat dit ons minimaal 24 uur van tevoren weten, dan hoeven wij geen
kosten in rekening te brengen. Wanneer u een afspraak niet (of zeer kort
van tevoren) afzegt, kunnen wij hier kosten voor rekenen.
Meer informatie vind u op deze pagina: niet nagekomen afspraak C90

Uitschrijving
Als u bij de 3e keer uw afspraak niet nakomt (zonder tijdig annuleren) of als u meer
dan 3 jaar niet bent geweest, concluderen wij dat u geen behoefte meer heeft aan onze zorg.
U wordt dan uitgeschreven.

Factuur

Wanneer u aanvullend verzekerd bent, sturen wij de factuur door naar Famed. Deze zal het bij uw verzekering indienen.

Het kan zijn dat niet alles vergoed word, in dat geval ontvangt een factuur met het restbedrag.
Mocht u niet aanvullend verzekerd zijn, vragen wij u na de behandeling de factuur direct te voldoen per pin.
Bij achterstallige betalingen wordt de vordering uit handen gegeven aan een
incassobureau. In dit geval komen er extra kosten bij.

Uw gegevens up to date
U bent zelf verantwoordelijk dat uw gegevens actueel zijn.
Denk hierbij aan verhuizing, telefoonnummer, zorgverzekeraar etc.

Wijziging gezondheid
Geef veranderingen omtrent uw gezondheid altijd aan ons door.
Met name medicatie.

Hygi√ęne
Wij vragen u met een schoon gebit in de praktijk te komen.
Mocht het door omstandigheden niet lukken om van te voren
uw tanden te poetsen, bestaat hier de mogelijkheid om uw tanden te poetsen
met een wegwerp tandenborstel.